0 تا 100 کیف پول چرم

همه چیز که باید درباره کیف پول چرم بدانیم

 

آیا با انواع کیف پول چرم آشنایی دارید؟ چه میزان؟ از چه جنسی برای دوخت کیف پول چرم استفاده می شود؟ کدام یک بهتر است؟ بهترین نوع کیف پول چرمی برای هدایای تبلیغاتی کدام است؟ همه چیز را درباره این محصول در اینجا بخوانید.

در این مقاله می خواهیم به طور اختصاصی پیرامون کیف پول چرم صحبت کنیم و صفر تا صد آن را بیان نماییم تا اطلاعات شما نسبت به این محصول کاربردی بالا رفته و در صورت نیاز به خرید، با اشراف کامل کیف پول چرم مناسب خود را تهیه نمایید.

کاربردی ترین کیف چرمی کوچک کدام است؟

بدون شک یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین کیف های چرمی، کیف پول چرم می باشد که هم زنان و هم مردان حداقل یک مدل از نوع چرمی آن را دارا می باشند. لازم به ذکر است که هر چند کیف پول های نمدی و پارچه ای نیز در بازار فراوان دیده می شوند ولی باید بدانید که هیچ چیز به پای کیف پول چرم نمی رسد.

اهمیت داشتن کیف های پول چرم شیک یگانه

فکرش را بکنید به همراه دوستان صمیمی و یا همکاران خود به رستورانی شیک و لاکچری می روید و به هنگام پرداخت صورت حساب، یک کیف پول کهنه از ریخت افتاده را از جیب خود بیرون می آورید. به نظر شما دوستان و همکاران تان با دیدن این صحنه چه فکری درباره شما می کنند؟ آیا ذهنیت مثبتی از شما در ذهن شان شکل می گیرد یا بالعکس؟ آیا تا کنون ثانیه ای به این موضوع فکر کرده اید؟ آیا نشنیده اید که می گویند ظاهر هر فرد نشانه شخصیت اوست؟ مگر ظاهر چیزی غیر از لباس و کفشی است که بر تن دارید و یا کیفی است که در دست می گیرید؟ بنابراین به ظاهر خود اهمیت دهید و در اولین فرصت مناسب سعی کنید یک کیف پول چرم شیک برای خود بخرید.

بهترین کیف پول چرم به لحاظ جنس

در اینکه بهترین کیف پول از لحاظ جنس، کیف پول چرمی است شکی وجود ندارد. اما کیف پول چرم را فارغ از زنانه یا مردانه بودنش می توان به دو دسته زیر تقسیم نمود:

  1. کیف پول چرم طبیعی (کیف پول چرم اصل)
  2. کیف پول چرم مصنوعی (کیف پول چرم صنعتی)

این دو با هم یکسری تفاوت ها دارند.

شاخصه های کیف پول چرم طبیعی یگانه

ماندگاری بالا به خاطر کیفیت ماده اولیه (چرم)

  • قیمت بالا متناسب با کیفیت چرم
  • شیک بودن کیف به دلیل مرغوبیت چرم

شاخصه های کیف پول چرم مصنوعی یگانه

  • قیمت مناسب برای همه اقشار جامعه
  • کیفیت معمولی و متوسط
  • تنوع بالای رنگ، مدل و طرح

انواع کیف پول چرم

به دلیل وجود افرادی با سلیقه های مختلف، کیف پول چرم انواع گوناگونی دارد تا هر شخص بتواند در میان تنوع بالا، کیف پول چرم دلخواه خود را شناسایی کرده و خرید نماید. از انواع کیف پول های چرم متداول می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • کیف پول چرم جیبی
  • کیف پول چرم کتی
  • کیف پول چرم دو لت
  • کیف پول چرم سه لت

کیف پول چرم جیبی

در میان انواع کیف های چرمی مردانه، کوچکترین سایز و ابعاد به کیف پول چرم جیبی اختصاص دارد. معمولا کیف پول چرم جیبی یک مکان برای قرار دادن اسکناس و تعداد 2 الی 4 جای کارت اعتباری دارد. این کیف پول به دلیل آنکه در جیب شلوارهای مردانه قرار می گیرد بایستی حتما نازک و باریک بوده و حجیم نباشد.

هدایای تبلیغاتی | هدایای تبلیغاتی یگانه | هدیه تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
خانه
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
مقايسه