تاریخچه هدایای تبلیغاتی

سال ۱۷۸۹ اولین هدایای تبلیغاتی در ایالت متحده جهت برگزاری انتخابات ژورنال واشینگتن اهدا شد، این هدایای تبلیغاتی دکمه‌های یادبود بودند. هرچند در اوایل قرن نوزدهم هیچ سازمانی برای ایجاد و توزیع اقلام تبلیغاتی آن وجود نداشت ولی استفاده از تقویم‌های تبلیغاتی مرسوم شده بود.

در سالهای اخیر بسیاری از شرکت‌های ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلستان، ایرلند، استرالیا و نیوزیلند کالاهای تبلیغاتی خود را از طریق شرکت‌های توزیع‌کننده کالاهای تبلیغاتی تهیه می‌کنند. این توزیع کنندگان «توزیع کنندگان محصولات تبلیغاتی» یا «مشاوران تبلیغاتی» نامیده می‌شوند.

یک هدیه از گرانترین اجناس مثل یک اتومبیل! تا یک ساک خرید را شامل میشود. اما بهترین هدیه تبلیغاتی هدایایی هستند که بیشتر و بهتر دیده شوند، مثلا از هدیه‌ای که روی میز کار و کیف پول که همیشه همراه شما هست می‌توان نام برد که در معرض دید ترین هدایا هستند. محل تبلیغ بر روی هدیه باید در دید مناسب باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه صورت می‌گیرد. اینکه یک هدیه بزرگ و یا گران قیمت باشد دلیلی بر کارا بودن آن نیست . مثلا حتی یک کیف کوچک می‌تواند در این زمینه از یک هدیه بزرگ و گرانقیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد.

در زمینه هدایای تبلیغاتی میتوان به زیر گروه های بسیاری اشاره کرد از جمله :

ست تبلیغاتی، انواع جاکلیدی :جاکلیدی چرمی و …. جاکارتی ,فولدر و کلاسور , جلد مدارک , کیف پول , کیف موبایل و … نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی بشمار میروند.

هدایای تبلیغاتی

میتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، خلاقیت بکار رفته در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدایای خود استفاده می کنند، ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد.
براي برخي از شركت‌ها هديه دادن بخشي از استراتژي بازاريابي است.

همگان بر يك نكته اتفاق ‌نظر دارند: هديه دادن يكي از راه‌هاي مقرون به‌صرفه براي ايجاد حس مشاركت و ايجاد روابط ارزشمند است.
طبق تحقیقات که از انجمن های تبلیغاتی انجام گرفته ، شرکت هایی که هدیه میدهند دو برابر بیشتر از سایر شرکت ها شانس تماس از طرف مشتری را دارند.
چرم یگانه  با توجه به اهمیت هدایای تبلیغاتی،‌ طیف وسیعی از این هدایا را عرضه می نماید میتوانید از طریق مشاوره با کارشناسان ما در این زمینه بهترین نوع هدیه را انتخاب نمائید.

اگرچه بخش غیرقابل توصیف یک جشن سالگرد، هدایا هستند، و این مقاله را به مکانی مفید برای شروع برنامه ریزی خود تبدیل می کند.

یک هدیه مناسب می تواند حتی پائین ترین جشن سالگرد را رقم بزند.

شاید شما حتی دنبال هدیه جشن نباشید و فقط می خواهید برای بزرگداشت این مناسبت ، چند چیز را با یکدیگر مبادله کنید.

هرچه استدلال شما باشد ، باید چیزی را پیدا کنید که ارزش دادن به آن را داشته باشد.

آیا برای انواع سلیقه ها ، هر چرمی انتخاب خوبی است؟ اما چه نوع چرم می تواند انتخاب خوبی باشد؟

گزینه های زیادی وجود دارد ، اما این در واقع ممکن است علیه شما کار کند ، زیرا خریدن چند کالای محکم برای خرید سخت است.

برای کمک به شما در انتخاب موارد مناسب برای وضعیت خود ، در اینجا لیستی از ایده برتر هدیه سالگرد چرمی وجود دارد که می توانید بررسی کنید.

هدایای تبلیغاتی | خرید هدایای تبلیغاتی | هدایای تبلیغاتی ارزان | خرید هدیه تبلیغاتی
خرید هدایای تبلیغاتی | هدایا تبلیغاتی | خرید هدایا تبلیغاتی | هدیه تبلیغاتی ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مقايسه